maandag 11 februari 2013

"At the office"

Afgelopen donderdag hebben we de oude secretaire (die we nog boven hadden staan) weer in de kamer neergezet. Nu kan ik mijn freubelspulletjes lekker laten liggen, zonder dat het in het zicht ligt. Ik was het echt beu dat het altijd op de eetkamertafel ligt en je telkens alles moet opruimen als je wilt eten... En onze oudste meid mag tegenwoordig erg graag kleien, dus dan moet ik ook wijken of zit mijn haken onder de klei...

 
Later wordt de secretaire nog wit geschildert, maar voor nu voldoet hij zo prima. Op de brede lade maken we nog een losse plank, zodat ik die als een extra uitschuiftafeltje kan gebruiken.
 
Wat ik vooral helemaal geweldig eraan vind, is dat ik de bol garen in de lade stop en deze een beetje open laat... De bol garen valt niet meer van mijn schoot of van de tafel. Heerlijk!
 
 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke