woensdag 6 februari 2013

Beetje bij beetje kom ik weer terug

Langzaamaan ben ik weer wat dingen gaan haken. Inmiddels ben ik alweer heel erg verslaafd. Jammer genoeg werkt het nu juist als therapie, zodat ik niet hoef na te denken over wat ons allemaal is overkomen in 2012. Een vreemd en emotioneel jaar.

Even in het kort: Op 21 april is onze jongste dochter geboren. Mijn moeder was aanwezig bij de bevalling en heeft 2 weken bij ons gekraamd... Een week na de bevalling kreeg ik te horen dat ik voor de tweede keer tante zou worden! Helemaal geweldig allemaal. Maar... Op 2 juni is mijn moeder naar het ziekenhuis geraakt met hevige pijn in de onderbuik... Ze heeft een maand in het ziekenhuis gelegen. Ze konden maar niet vinden waar die pijn door veroorzaakt werd. Maar ontdekten wel allemaal andere dingen. Die levensbedreigend konden zijn zonder de juiste levenswijze en medicijnen. Toen mijn moeder thuis was hield ze de hevige pijn en door aandringen van de huisarts opnieuw een ct-scan. Rond 15 aug kregen we de uitslag... Kanker door het hele lichaam... en dat terwijl er begin juni nog niets op de ct-scan was te zien... Op 27 augustus kregen we uitslag van wat voor soort kanker... Het zat in de spieren, en zette zich dan af op de botten... En onbehandelbaar... Uiteindelijk is ze 12 november overleden. En 3,5 week later is mijn zusje bevallen van een prachtige dochter. Mijn moeder had de baby nog zo graag willen zien, maar heeft het niet gehaald.

Voor mijn moeder is het beter. Maar man wat is het gemis groot. We deden altijd heel erg veel dingen als gezin. Nu blijven we dat wel doen, maar je mist haar dus altijd... Dit was even in het kort...

Mijn operatie aan de oksel stond gepland op 7 nov, maar deze heb ik toen afgebeld. Nu wacht ik op dit moment op een nieuwe oproep... Dat zou eind januari of begin februari worden, dus ik wacht in spanning af...

Ik wil mijn hele blog wat gaan veranderen, dus daar ga ik lekker me bezig na de operatie...

De komende tijd zal ik veel nieuwe creaties gaan plaatsen... want er ligt nog wat van voor de zware periode en nu alweer voldoende nieuwe dingen...

Ik ga nu eten koken en dan moet ik vanmiddag weer werken... Jammer genoeg net een doos met nieuwe veiligheidsoogjes binnen gekregen waar ik op zat te wachten... daar kan ik nu dus niet mee aan de slag... Morgenochtend maar eens kijken... of misschien zelfs wel vanavond na de dienst...



PS. From now on I wont write in English anymore, you can use google translater for it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke