woensdag 27 februari 2013

Haakparty op de boerderij... en meer


Ik had in januari het nieuwe boekje van Christel Krukkert gereserveerd, en zat dus met smart te wachten bij de brievenbus. Vooral omdat ik het boekje had zien liggen op de handwerkbeurs. Maar alles wat kwam... geen doosje van Cosmox :(. En ook geen mail dat het verzonden was. De bestelstatus was wel veranderd... het zou nu tot juli duren voordat het boekje zou komen... Dus heb ik vrijdag maar even met Cosmox gebeld... Bleek dat ze al door alle boekjes heen waren en ze pas weer beschikbaar zijn als de tweede druk uit komt. Goed nieuws voor Christel Krukkert dus, maar minder leuk voor mij. Gelukkig wou de telefonist het boekje voor me annuleren, want ik wist er nog wel een paar te vinden... Dus gelijk een bestelling geplaatst bij Creamijn en ik kreeg het boekje vandaag thuis! (Of eigenlijk gisteren, want het is inmiddels half 1 geweest...)
Ik ben superblij! Het is zo'n leuk boekje! Een echte aanrader!
Ik had bij de Hobbydoos alvast garen besteld voor de koe. Ik moest toch nog garen bestellen voor de Hello Kitty van mijn dochter, anders kan ik die niet afmaken. En zo had ik gelijk een goed excuus...
Ik ga de koe haken met Phildar Partner 6, zodat hij lekker groot wordt... Maar ik ben met zoveel dingen tegelijk bezig...
 
Eigenlijk ben ik al een paar dagen niet aan haken toe gekomen... Mijn zusje heeft me op Facebook toegevoegd aan een ruilhoekje... Inmiddels ruimt mijn huis hier mooi op en ik vraag voor alles dingen van mijn boodschappenlijstje terug. Ideaal. Alleen gaat er veel tijd in zitten. En natuurlijk zie je ook wel weer eens iets leuks bij een ander ;)
 
Ook heb ik inmiddels een (waarschijnlijke) datum voor de operatie aan mijn oksel. Zoals het nu staat wordt ik 27 maart geopereerd (dat is wel wat anders dan eind januari / begin februari...). Hopelijk kan ik dan snel weer aan de haak.
 
Ik ga binnenkort ook meedoen met 2 swaps van de Dutch Crochet groep van Facebook. En ik doe nog een persoonlijke swap met Hanneke van Prutselz.
 
Zoals ik al schreef ben ik hier thuis druk aan het opruimen... dus zo ben ik ook even door mijn haakspullen gegaan... en heb ik wat restjes acrylgaren, wat dubbele haaknaalden en wat veiligheidsoogjes aan de kant gelegd. Ik zoek er nog wat spulletjes bij en dan ga ik hier binnenkort een give away mee doen voor de volgers van mijn blog. Dus houd mijn blog in de gaten!
 
Inmiddels zit ik mijn Facebookpagina op 100 likers en daar geef ik een portemonneetje weg... Dus als je mee wilt doen / kans wilt maken op dat portemonneetje, dan mag je mijn Facebookpagina liken en een leuk berichtje achterlaten bij de post over de give away van het portemonneetje. Dat kan hier: *KLIK*
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke