woensdag 13 februari 2013

WIP

Of tewel Work In Progress...

Ik mocht de afgelopen weken 3 patronen testen...
Twee voor LilleLiis. En eentje voor Amigurumipatterns.net.

Voor LilleLiis teste ik eerst de Smugly Bear en daarna Princess Silver-Shoe.

Voor Amigirumipatterns.net teste ik het patroon van Tommy de Tijger. Voor de Nederlandstalige versie van het boek Zoomigurumi.

Ook heb ik 6 teckels gehaakt... Het patroon is gratis (wel Engels) en vind je hier: TECKEL

Hier een paar foto's ter impressie van waar ik mee bezig ben... Alles moet nog wel in elkaar gezet worden hoor... Ik heb mezelf voorgenomen om daar straks mee te beginnen (na het schrijven van deze blogpost...)

4x Smugly Bear
Tijdens het sorteren van alle onderdelen kwam
ik erachter dat ik van de lichtbruine variant twee
voetjes en een staart extra heb gehaakt en van de
ecru variant twee voetjes en een staart te weinig...
Ik moet nog even aan de haak dus...
 
Princess Silver-Shoe
 
Tommy de Tijger
Op de foto met de Engelse versie van het
patroon, zodat jullie weten hoe hij eruit
komt te zien... :)
 
De Teckels
 
Er zitten nog meer spullen in een doos die afgemaakt moeten worden (oa. de Stoomboot...) of in elkaar gezet moeten worden (oa. paddenstoelen en een draak), maar die volgen een andere keer.
 
Ook ben ik op dit moment nog bezig met het haken van een Hello Kitty (TGLD Dolls) voor mijn dochter, een Giant Panda (Chonticha) voor het zoontje van mijn beste vriendin en Kater Theo (Stip & Haak).
 
Ook nog veel dingen die ik graag wil gaan haken... Mijn to-do-lijst groeit maar en groeit maar... Nu nog op zoek naar een winkeltje waar ik potjes tijd kan kopen... ;)
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke