woensdag 6 maart 2013

Eerste Give Away is een feit



Na een avondje vertoeven in de bijkeuken/hok om te figuurzagen (ja dat doe ik ook...) snel nog even op mijn blog kijken natuurlijk... En er is al reden voor een feestje!!! De teller staat inmiddels op 55 volgers. En omdat het toch middernacht is gelijk de Give Away er ook maar eventjes uitgooien...

 

Syllys zou je jouw adres willen mailen naar madebymarieke@live.nl.
 
Op naar de 75 volgers! Jullie dingen dan ook gewoon weer mee voor de volgende Give Away!
 
Morgen zal ik jullie blogs ook allemaal gaan bekijken.
 
Mamanon, ja dat Oilily servies heb ik zelf gehaakt. Het was een verjaardagscadeau voor mijn beste vriendin. Er is menig uurtje in gaan zitten. Vooral de stippen haken en erop vastmaken... :/ Mijn vriendin spaart serviezen en is helemaal weg van Oilily. Het is een patroon van Christel Krukkert uit een HobbyHandig. Hier en daar een beetje aangepast om er een Oilily servies van te maken.








4 opmerkingen:

  1. je bent lekker hard gegaan ☺
    feliesssss daarmee

    enne syllys feliessss met je gewonnen give away

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke,
    Je gaat goed met je volgers, gefeliess daarmee hoor.
    En Syllys gefeliess met je gewonnen give away
    En Marieke bedankt voor de gegeven kans.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!! Gefeliciteerd Syllys!! leuk gedaan marieke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Syllys!
    Marieke, op naar de 75!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke