donderdag 21 maart 2013

Hartendoosjes

Als bestelling pimpte ik twee hartendoosjes van de Action. Er was me gevraagd om een juwelendoosje / haarklipjesdoosje te maken in dezelfde stijl van de spiegel die ik al eens maakte. Morgen gaan de spiegel en de doosjes naar de nieuwe eigenaar.

En zo zien ze er uit:

Ik ga zeker meer hartendoosjes inslaan bij de Action. Bij Haakfeest zag ik gisteren ook al van die mooie gepimpte hartendoosjes... Nieuwe inspiratie dus...

Verder ben ik praktisch helemaal beter. Vanmiddag een groot gedeelde van het huis lekker gepoetst. Even lekker de handen laten wapperen na 5 dagen bankhangen. En ik wil alles opgeruimd, netjes en schoon hebben voordat ik geopereerd wordt... Langzaamaan komt dat ook dichterbij. De datum staat nu in ieder geval vast. Ik word woensdagmiddag om 3 uur geopereerd. Het is niets ernstigs, maar moet even gebeuren. Hopelijk kan ik na de tijd weer snel met een haaknaald in de weer. Ik moet in ieder geval een nachtje blijven...

Vanavond nog even snel de stad ingeweest... Mijn witte garen is bijna op en ik weet nog niet hoe lang ik na de operatie ik niet mag autorijden... Dus op naar de Euroland (daar hebben ze heel veel Phildar Phil Coton 3)... Grr... bij allebei uitverkocht... :( Komt volgende week weer binnen, maar ze weten niet wanneer, kan dinsdag zijn, maar ook vrijdag... *vindiknietleuk*. Heb wel wat andere aankopen gedaan. Bij de Zeeman een soort Phildar Douce in roze en paars (er was ook nog een mooie blauw en zwart, maar eerst maar even oefenen...). Bij de Boekenvoordeel pomponmakers en bij de Hema van die grote paperclips (hier wil ik boekenleggers mee maken).
Ik twijfel nog of ik een bestelling ga plaatsen bij de Hobbydoos voor de witte garen... Heb toch ook de Phildar Partner 6 nog nodig... En het is nu gratis verzenden vanaf €50... Daar kom ik in principe wel op... Dus dan ook maar laten verzenden i.p.v. ophalen... Maar ja... Eigenlijk heb ik het geld nu eventjes niet... *twijfeltwijfeltwijfel* (Maar ff de nieuwsbrief opgezocht en dat verzenden geld tot eind april... dus beslissing genomen... als mijn wit helemaal op is bestel ik...)



5 opmerkingen:

  1. wat een mooie doosjes heb je gemaakt ♥ en leuke dingen gescoord

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn je doosjes geworden. Fijn dat de griep weer over is. En suc6 alvast met je operatie. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Romantische doosjes zijn het geworden!
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow die doosjes zijn gaaf!! Misschien ga ik zo ook nog even naar de Action!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik lees ze met heel erg veel plezier!

Liefs van Marieke